foto's! - Reisverslag uit Pskov, Rusland van nederlandsinpskov1 - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Pskov, Rusland van nederlandsinpskov1 - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: nederlandsinpskov1

Blijf op de hoogte en volg

29 November 2010 | Rusland, Pskov

Hallo!

Nog even een aparte link met de foto's van Rusland tot nu toe!

http://www.facebook.com/album.php?aid=2066869&id=1104357008&l=f53a20b4a6

XXX

  • 29 November 2010 - 10:08

    Mandy:

    Wat een prachtige omgeving!! En dat appartementje is zooooooo.... Russisch! :D

  • 29 November 2010 - 10:37

    Lieke:

    Hey Irene,
    Mijn blijf op de hoogte functie was een beetje mislukt, ik kijk op de site of je echt nog niets er had staan , staat hij al vol met foto's:) Erg mooi met die mooie gebouw en sneeuw! Ook leuk om te lezen dat je een goede aankomst hebt gehad :)
    Nog veel plezier!! xx
    (En ik ga me nog een keer aanmelden voor de blijf op de hoogte, hopelijk doetie het nu beter;))

  • 29 November 2010 - 14:05

    Marcel:

    Hoi Russis nichtje,
    Alles lekker koud daar zie ik op je foto's. Leuk dat je zoveel studenten Nederlands bijbrengt. Kijk je een beetje uit met de vodka, voor je het weet zit er te weinig bloed in je alcohol!
    Hoop dat je een leuke tijd hebt daar en we houden je in de gaten via jouw site.

    Groetjes uit Holland, M&M&M.
    Ps. Het sneeuwt hier op dit moment ook.

  • 29 November 2010 - 16:54

    Myrthe:

    Mooie gebouwen daar zeg!! Vooral dat gebouw dat op het Kremlin leek :). Het appartement is idd erg Russisch haha, precies wat ik me daar qua inrichting zou voorstellen. Ik dacht dat je tot nu toe nog niet op waarbenjij had geschreven maar blijkbaar had ik me nog niet ingeschreven.
    Wel ook leuk dat er weinig studenten zijn, kun je ze toch goed leren kennen!! Het klinkt echt interessant wat je daar allemaal meemaakt.
    Doe maar zoveel mogelijk leuke dingen daar en nog heel veel plezier!!

  • 29 November 2010 - 18:40

    Vincent:

    Ziet er goed uit daar! Toffe foto's in de sneeuw! Succes! :D

  • 29 November 2010 - 21:09

    Dave:

    Heej Irene,

    Ziet er echt vet uit daar. Hier sneeuwt het nu ook. Mooie foto's heb je al gemaakt. Ben erg benieuwd naar Moskou, dat zal wel leuk worden. Veel plezier nog!

  • 30 November 2010 - 09:40

    Annemieke Luchies:

    Hey Schoonzusje....!!!

    Hoe is het daar in het russische? Leuke foto's in ieder geval!! Lijkt me een mooie ervaring in ieder geval!
    Je krijgt het wel koud zo te zien de komende dagen.....maar goed zoals je waarschijnlijk wel weet is het hier ook niet veel beter brrrrrrrr!
    In de week voor de kerst kom je terug toch? Dan ben ik (en Hans misschien ook 1 dagje) een paar dagen bij pa en ma om ook Mark en Nynke weer even te zien! Met de kerst zijn Hans en ik er helaas niet bij omdat Hans moet werken. Maar ik zie je waarschijnlijk vast in de week voor kerst!

    Heel veel plezier daar nog en ook heel veel succes daar!

    Liefs Annemieke xxx

  • 30 November 2010 - 14:11

    Nicolle:

    Voor het weer had je in ieder geval niet weg hoeven te gaan. Dat is hier ongeveer hetzelfde... (misschien ietsiepietsie warmer) Mooie foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Pskov

Lesgeven in Rusland

Recente Reisverslagen:

15 December 2010

Dobry vetsje

10 December 2010

liefs uit pskov

06 December 2010

pskov en sint petersburg

02 December 2010

another day in Russia

29 November 2010

foto's!

Actief sinds 17 Nov. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 5375

Voorgaande reizen:

24 November 2010 - 20 December 2010

Lesgeven in Rusland

Landen bezocht: